you can't make your heart feel something it won't

ännu en ledig fredag! dagen blev dock inte så "ledig" som jag tänkt mig för ett par dagar sedan, blev igår frågad om jag ville jobba ikväll, och självklart tackade jag ja. är pank och behöver pengar på banken haha
så eftersom jag skulle jobba från 15 till 21, var jag tvungen att klämma in en hel del innan jag började
vid 12 åkte jag och malin in till marieberg för att leta praktikplats till mig, och efter lite frågande fick jag en till slut :)) så nu verkar det som att jag ska få lite erfarenhet inom restaurang branchen också! (=det kommer förmodligen bli jag som står och slavar och diskar hela dagarna)
 
efter praktikplatsen var överstökad blev det lite shopping, eller ja, för malins del då, inte min.. no money=not so fun at marieberg. men jag fick lönespecifikationen från ica idag, verkar som att jag får lite mer i fickan den 25e iallafall!
när jag kom hem från jobbet blev med mys med alex, malin och hennes två kompisar. mysfilmen of the night blev tarzan. ja, TARZAN. nostalgin flödar över, älskar den filmen.
 
dagens;
frukost: apelsinjuice, en thin crisp med gurka och aromat, naturell yoghurt med blåbär och hallon
lunch: tacos (takeaway från marieberg)
mellanmål/middag; skogsbärslättyoghurt med flingor och lite banan (det bästa jag kunde hitta på i fikarummet på ica)
mellanmål/middag: grönsaker och guacamoledipp
 
till filmen blev det lite popcorn och choklad också, fredagen i all ära.. idag är det tillåtet att fuska!
men nu har jag märkt mer än någonsin att det är så svårt att få rutin på själva maten under helgerna! mitt mellanmål/middagen blev väldigt konstig till exemptel, har knappt ätit någon "riktig mat" idag känns det som och knappt någon frukt blev det heller.. är så van med alla frukter och grönsaker nu, det känns så konstigt att inte äta det iallafall typ tre gånger om dagen! men men, imorgon är det nya tag!
 
nu ska jag ta med mig vindruvorna till sängen och kolla på nyaste glee! britney spears-avsnitt 2.0, kommer bli grymt.
föresten, det regnar nu! mys mys myspys :) hösten är här, love it.
hörs imorgon! här får ni en av de fin finaste låtarna som passar in perfekt till det höstiga vädret

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback