thursday

skolan började ganska tidigt idag, 09.50. vilket inte är så sent egentligen, men det känns som det haha
hann äta en snabb frukost innan jag åkte iväg, här kommer en fin bild
och jag vet att det garanterat inte är många som bryr sig om vad jag äter om dagarna, men jag ska försöka hålla lite bättre koll för min egen skull, så bilderna kommer dyka upp här ändå :))) heh
 
0,1% yoghurt, en halv banan, russin och kanel
 
dagens andra lektion bestod av idrott, vi skulle orientera i karlslund. woooooho.
jag, elsa och alex gick tillsammans, det var ganska svårt men vi visade oss vara bättre på orientering än jag trodde faktiskt! (haha även om vi stannade var annan minut och åt blåbär)
 
efter lilla turen i skogen åkte jag in till skolan igen för att prata med vår studievägledare.
har hittat seriöst DRÖMPROGRAMMET på ett universitet i santa barbara, californien. dock kostar det över 100 000 kr för ett läsår på skolan, men fan vad värt. jag vill jag vill jag vill.
 
jobbade ett par timmar efter skolan också men inte så mycket har hänt sedan dess!
inatt är det VMA's; en av höjdpunkterna på året, garanterat. lilla nattugglan som jag är kommer förmodligen stanna uppe och titta om jag inte somnar innan dess, är så galet trött just nu. tack och lov för automatisk inspelning på tvn säger jag bara
 
bye bye from me and the banana dolphin boy

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback