thursday

idag började jag vid 10 och slutade vid 1, hade två lektioner varav en bestod av friidrott på universitetet. träningsvärken i ryggen hängde kvar från igår, så det blev väl inte världens mest produktiva idrottslektion kanske.. haha
efter skolan åkte jag hem och körde lite styrketräning, tittade på tv och sedan bar det iväg till marieberg med mamma en för välbehövd shoppingtripp! fick med mig lite hem, tack och lov att mami betalade idag heh
det blev en skinnjacka från JC, skor från din sko, hårfärg och hårspray från bellbox och 2000 calorie marcara från HM. 
 
dagens
frukost; 0,1% yoghurt och en kiwi
mellanmål; en halv banan
lunch; (skolmat) potatis, pannbiff (eller vad det nu var haha) och någon sås + extra sallad när jag som hem
mellanmål; äpple
middag; gulasch-soppa med sallad på sidan
 
lyckades otroligt nog stå emot frestelsen på espresso house på marieberg när mamma erbjöd sig bjuda på fika (!!) tidigare idag. jobbigttttt läge. men imorgon är det fredag=fusk-dag :))) passar väldigt bra eftersom det är event of the year i kumla, KUMLAMARKEN. lol
ska dit med alex efter lite morgonyoga på gymmet vid 11.30. senare på kvällen ska jag vara med josefin och jennifer, imorgon kommer bli bäst bäst bäst
 
nu ska jag titta på film och käka morötter. nice
här kommer en utter

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback