super lazy weekend

hejhejhej, jag har haft universums segaste helg, men ska inte klaga. känns som att jag behövde det!
igår var jag bara hemma, satt i soffan hela dagen och bytte inte ens om från pyjamasen. på kvällen kom mamma hem från ullared och hade handlat en del till mig, inte värsta exklusiva plaggen, men detta behövdes!
2 långa springbyxor, 3 sport-BHar, 8 refill-rakblad, 4 par ballerinastrumpor, kollegieblock, stiftpenna+stift och en pilates-matta (finallyyyyyy!)
 
idag har jag varit på marieberg med malin och sedan har jag suttit vid tvn ännu lite mer... hehe
vi tittade på magic mike också.. OMFG. oh my fucking god. channing tatum, alex pettyfer, joe manganiello, matt bomer, matthew mcconaughey, seriöst.
enough said.
 
nu ska jag sova, kommer enbart drömma om magmuskler och annat trevligt :PpPpP godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback