late friday + saturday

hejhejhej, jag sov borta inatt, så kunde inte blogga förrän nu!
min fredagskväll spenderades med josefin, jennifer och sara med massa mys, mat, prat, och lite allt möjligt :)))
sov även över hos jennifer som sagt, men var tvungen att möta upp alex vid 1 idag eftersom vi skulle iväg och jobba på konserthuset klockan 2. på alexandras begäran åt vi lunch på nyttigaste stället i stan, mcdonalds.
jag gjorde det ofattbara och beställde en sallad, jag vet; "going to mcdonalds for a salad is like going to a whore for a hug", men idag blev det så det blev :))) heheheee
när jag kom hem efter 5,5 timmars jobb var det bara att sätta igång och städa igen.. höll på tills halv 2 på natten, mitt rum verkade vara stökigade än jag trodde.. heh
aja, vi har visning av huset på måndag så större delen av morgondagen kommer också ägnas åt städning, hurra
 
men nu håller jag på att somna, skriver imorgon! goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback