it just takes some time

skoldagen har bestått av matte och engelskaprov, så vi fick sluta lite tidigare än vanligt idag. vid 5 var jag hemma och åt "middag" direkt. hungrig som satan eftersom det inte blev någon lunch idag då vi började så sent..
mina workout buddies hade annat för sig idag, så jag fick gå ut på en powerwalk ensam, kul då -.- men med bra musik i hörlurarna funkade det ganska bra ändå! det blev bara 35 minuters promenad men även lite styrka när jag kom hem, har ju tränat litegrann idag iaf :)))
 
nu sitter jag här i pyjamas, lyssnar på bästa jimmy eat world och äter en liten frusen banan som jag frös in igår, så goooott! om ni inte har testat det, TRY IT! första gången jag smakade det idag, smakar faktiskt lite som glass typ! yum
 
här kommer en av de bästa låtarna som spelas just nu:
 
dagens;
frukost: smoothie gjord av hallon, blåbär, mango, banan och apelsinjuice
mellanmål/lunch: 2 morötter och ett äpple
middag: indisk kycklinggryta med sallad och ris (rester idag igen)
kvällsgott: en halv frusen banan och vindruvor
 
nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på film!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback