home from school

stannade hemma från skolan idag, igår kände jag värsta smärtan i ögat och självklart visste jag direkt vad det var, fucking vagel igen. jag har en tendens att få dem, tror det beror på att jag har linser, men sjukt irriterande är det och gör ont som satan.
när jag vaknade imorse var det ännu värre än igår, rött, svullet och hela grejen. gör ont när jag tittar, när jag blinkar, blundar, i princip allt man KAN göra. kul. så jag pratade med vårdcentralen tidigt imorse och bad dem skriva ut mina gamla vanliga ögondroppar (som gör underverk). de skulle ha levererats till apoteket i kumla vid 12, men när jag ringde om hörde ifall de kommit in, visade det sig att alla apotek hade problem med leverantören hos just det läkemedlet jag behövde. så de skulle få in dem den 3 oktober... ännu mer kul. jag fick typ specialbeställa från örebro, så nu får jag inte de där jävla ögondropparna förrän ikväll. yey.
 

 
men iallafall, hittills har denna dag bestått av en frukostsmoothie och nyaste avsnittet av saturday night live. blev en ganska bra start på dagen ändå! jag har tidigare pratat om min kärlek till joseph gordon-levitt, och den var han som var guest host denna vecka. and oh. my. god. that was just too much to handle.

nu ska jag plugga matte, woop. skriver senare!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback