wednesday

gick upp vid 9 och började dagen med frukostsmoothie gjord av banan, blåbär, hallon, mango och mandelmjölk :)) kollade även på svenska hollywoodfruar som är sååå bra denna säsong, allt tack vare världens bästa maria montazami. äcklet gunilla skulle man ju dock kunna klara sig utan, fy

 

började skolan vid 1 och gick till 5. inte världens jobbigaste dag på thorén om man så säger så!

när jag kom hem blev det middag och lite styrketräning i vardagsrummet. det var nämligen inga vidare roliga pass på gymmet idag, so i guess man tager vad man haver! heheh. och btw, ville inte köra allt för hårt idag, jag kommer säkert inte kunna gå imorgon ändå eftersom jag och alex körde spinning igår.. the second day after is always the worst

 

antar att jag borde kalla detta dagens outfit; (låter som värsta modebloggarN nu btw hahaha) och skitig spegel ftw :))

imorgon blir det jobb + skola + träning + min fina syster kommer hem från norge! goodnight

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback