could it be, that you and me are the lucky ones?

denna fredagsmorgon börjades med en liten powerwalk med alexandra, kändes så skönt att komma ut att röra på sig ordentligt! har inte kunnat ta mig till gymmet på grund av ögat, och inte kunnat gå ut och gå heller eftersom det har regnat varje kväll denna vecka..
måste erkänna att jag får lite panik om jag inte tränar nu för tiden, får typ spring i benen om jag vet att jag inte tränat någonting under en dag. men lilla ögat mår iaf faktiskt väldigt bra just nu, men måste fortsätta med ögondropparna i två dagar till.. :( alltså, inget smink på ögonen och INGA LINSER. bääääh, men nästa vecka är jag tillbaka på gymmet igen woho
 
aja, nu ska jag äta min goooda frukost och kolla på glee och säsongspremiären av big bang theoryyy! ikväll blir det jobb och efter det blir det mys med alex :)) skriver senare, ha en bra fredag!
naturell yoghurt med en halv banan, linfrön, mandlar och kanel, en thin crisp med gruka och aromat och apelsinjuice

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback