NEW YORK - part 2

vi tog båten runt hela manhattan för att se världens finaste skyline.
blueberry pancakes till frukost, som vanligt :)))
träffade på typ en miljon jordgubbssugna ekorrar i union square park
flatiron buildning, världens första skyskrapa
middag på Max Brenner Chocolate Restaurant. vi åt fondue med mjölkchoklad, vit choklad, karamellsås,
jordgubbar, banan, mjuk chokladkaka, grillade marshmallows + chokladpizza med marshmallows
och hasselnötter. utan tvekan det godaste jag någonsin ätit. NÅGONSIN.
finaste, soligaste dagen med cyklarna i central park
detta händer visst inte bara i step up-filmer
middag på The View vid Times Square med roterande utsikt över hela staden
middagsbuffé
efterrättsbuffé
från empire state building

som jag sagt tidigare, jag saknar denna stad mer och mer för varje dag som går.
en vacker dag kommer jag att bor här. DEL 3 kommer snart!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback