prov x2 och världens godaste frukost

så här började jag dagen;
ett tidigt våffeldags-firande med mina bästa! dör så gott det var
 
den senaste veckan har mitt liv enbart bestått av att plugga, planera resa, jobba, plugga.
att planera resa klagar jag absolut inte över, men skolan skulle jag kunnat klara mig utan!
denna vecka har jag haft en viktig filosofiredovisning, lämnat in uppgifter i retorik och
journalistik och idag gjorde jag två prov direkt efter varandra - i svenska och matte.
jäklar vad jag har kämpat på denna vecka och jag känner själv att jag förtjänar ett lov nu!
och inte vilket lov som heeeeelst :))) JAG ÅKER TILL NEW YORK OM 36 TIMMAR!
 
men nu ska jag sätta mig i soffan och äta godis med alexandra, imorgon blir det packning som gäller!
hoppas ni har en bra fredag!

Kommentarer
Anonym

Gud vilka härliga bilder. Härlig blogg. Kolla gärna in på min också. KRAM



2013-04-03 @ 19:41:36
Lova

haha,lol. Kolla in min här



Blogg: http://www.lovaad.blogg.se
2013-04-03 @ 19:42:09
Louise

åh vad gott :)



Blogg: http://vitmossa.blogg.se
2013-05-01 @ 13:55:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback