the breakfast club

jag skäms över att jag inte tagit mig tid att titta på denna film tidigare, men nu har jag äntligen sett den!
den handlar om 5 ungdomar från olika gäng i skolan som tvingas sitta en hel lördag i kvarsittning tillsammans.
så sjukt bra/rolig/cool/allting, och trots att den är 28 år gammal, från 1985, är den fortfarande så himla relaterbar!
haha nu blir det många filmtips här på bloggen eftersom jag har lov = tid att titta på massa filmer haha
men se denna film om ni inte redan gjort det, så sjukt sevärd och ni kommer inte ångra er!!
"And these children
that you spit on
as they try to change their worlds
are immune to your consultations
They are quite aware
of what they are going through
."

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback