green smoothie

dagen började allt för tidigt, dumma måndag
till frukost gjorde jag en nyttig smoothie av naturell kvarg, naturell yoghurt, fryst bladspenat,
banan, kiwi, lite vatten och psylliumfröskal. låter inte alls gott kanske, men det var SÅÅÅ GOTT.
helt seriöst en av de godaste smoothiesarna jag gjort, full med protein, fiber, frukt och grönsaker! mumsss
nu sitter jag i skolan och ignorerar min mattevikaries röst, orkar verkligen inte vara här idag
vill bara hem och titta på serier och lyssna på tegan and saras nya album som är bäst bäst bäst
här - lyssna på deras senaste singel och få en lite bättre måndag
 

Kommentarer
julia

mums!



Blogg: http://www.juliasvanqvist.blogg.se
2013-02-12 @ 08:57:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback