you can't push this underground

kvällen har bestått av matte, matte, laga mat, kolla new girl, matte, matte, matte.
märks det att vi har matteprov imorgon och jag är lite sent ute med att plugga som vanligt...? hmm
mor min är i tyskland och kommer hem imorgon kväll, därför lagade jag maten själv idag. heh här kommer en bild på min fina kreation; spaghetti, dolmiosås med lite mozarella och sallad :))) yum (osten ser dock lite spännande ut.. lol)
vid 10 spelade älskade muse på itunes live-app på mobilen, så under en underbar timme satt jag även och lyssnade på deras konsert live från london. helt sjukt att jag kommer se dem live om två månader i stockholm. det har sedan 2008 varit en av mina absoluta drömmar att se dem, och nu ÄNTLIGEN.
lite fina bilder jag printade med mobilen :)))

men nu är klockan alldeles för mycket, ska väl inte vara för trött imorgon när jag skriver matteprov... känner på mig redan nu att det kommer gå åt helvete. godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback