wednesday

jag slutade praktiken vid halv 5 och var hemma i kumla vid kvart över. fick ett ryck och gick till maxi direkt och skulle köpa jordnötssmör som jag velat handla hur länge som helst. jag har aldrig testat det, men hör så himla mycket om det hela tiden, både i massa recept, ovanpå pannkakor osv.
trots man kanske inte kan tro det, är jordnötssmör väldigt nyttigt. men det ska dock vara den osockrade varianten och inte för ofta eller i för stora mängder! det är en jättebra källa till fett och har massa bra effekter på kroppen :))) jag kanske bör nämna att jag nu även har smakat på jordnötssmöret för första gången någonsin, och daaaamn vad gott! kan bli svårt att hålla sig borta från den där burken haha
men jag fick även med mig lite vindruvor (10 kr per förpackning! var ju tvungen) och ett par äpplen hem. mummmsi
klockan halv 7 var det dags för spinning i 45 minuter. tredje gången på 4 dagar!
men jag älskar verkligen känslan när man kommer ut dösvettig efter ett pass och idag var det definitivt ett av de jobbigaste passen jag har varit på! det var en kille som höll i passet idag, han var skitbra men jävlar vad han körde med oss! haha tough love i guess
 
men nu ska jag titta på greys anatomy och sedan blir det sleep time. skriver imorgooooon!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback