wednesday

vaknade upp imorse och hade ont i halsen, ont i huvudet och ont i hela kroppen. wonderful -.-
dagen spenderades därför hemma och allt jag gjort idag är att äta, titta på serier och läsa massa new york-bloggar. (IDAG ÄR DET EXAKT 5 MÅNADER KVAR. gaaah)
produktiv dag känner jag, men har inte mått speciellt bra som sagt
 
men aptiten har varit på topp, som alltid! och förutom alldeles för mycket honungsvatten har jag även ätit sjuuukt god mat idag! duktig som jag är, lagade jag faktiskt middag till mig och mamma :)))
sötpotatis-pommes, kycklingfilé, stekt sparris, avokadosallad och yoghurtsås. mmmmm
 
detta var första gången jag testade sötpotatis men absolut inte den sista! så himla gott!!
och nu när jag inte äter speciellt mycket vanlig potatis längre, skadar det ju inte att sötpotatis är väldigt nyttigt :))) hoho
 
men nu ska jag sova! skola imorgon om jag mår bättre... fuck my life, godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback