the only steps that matter

satte alarmet på 07.10 imorse, skulle iväg och lämna pengar till lejla för biljetter till karrofesten. (men btw, efter en jäkla massa om och men, bestämde jag och alex oss för att sälja våra biljetter för ungefär en timme sedan) och så var det med den saken.. men om man känner att man är mer taggad på att TRÄNA än att festa en torsdagskväll, så kanske det inte är värt det liksom.. haha
 
efter vi lämnat pengarna gick jag och lade mig igen och vid 10 gick jag upp.
åt lite frukost, kollade på modern family och fixade mig inför skolfotot... blir verkligen ALDRIG bra på skolfoton, men ändå utsätter man sig för att vara med varje år -.-
men dagen har iaf bestått av skolfoto som sagt och en engelskalektion.
mina finaste
 
vi slutade skolan kl 5 och nu har jag precis ätit middag med mamma, mormor och morfar. vi firade mormor lite i efterskott eftersom hon fyllde 82 i måndags! åh så söt är hon.
 
här kommer en låt som suttit i hjärnan ett bra tag nu. så himla fin låt, underbar och inspirerande text, alltihop.
 
I can't really say why everybody wishes they were somewhere else
But in the end, the only steps that matter are the ones you take all by yourself
 
nu ska jag försöka tvinga med mig någon ut på en powerwalk, får väl se hur det går!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback