sunday

vaknade upp imorse och kände för allt annat än att jobba efter en kväll som gårdagens. men har man lovat så har man, och idag fick jag uppleva min allra första söndag på restaurangtorget.
vid klockan 5 var jag hemma och en halvtimme senare kom mina bästaste vänner och spenderade kvällen med mig. vi gjorde pannkakor, tittade på nya vampire diaries (som vi tvingats skjuta upp 2 veckor(!!!) för att jonna varit utomlands) och dippade grönsaker i dipp, mums mums
lugn och mysig kväll med mupparna, känns som att jag verkligen behövde det efter en helg med massa jobb och galenheter. men nu ska jag tvätta bort sminket och fortsätta läsa BÄSTA boken; 50 shades of grey.
jag har bara läst boken i en enda dag hittills, är redan 140 sidor in. BEROENDEFRAMKALLANDE säger jag.
godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback