our rights, our wrongs

vaknade vid 8, fixade mig och åt frukost. btw, har hunnit äta frukost varje dag sedan jag började 2an! yey
och idag är officiellt min första dag med linser igen! woop woop
här kommer en obligatorisk mumsig bild på min frukost :))) haha
fick plugga matte på tåget till skolan och på spanskalektionen för att känna mig beredd inför provet vi hade senare på dagen. tror det gick ganska bra, men hann dock inte klart -.- svårt som satan var det, får väl hoppas på det bästa!
 
efter skolan åkte jag hem direkt, bytte om och åkte iväg och tränade på gymmet. piloxing stod på dagens schema :))) efter det åkte jag hem till min far en stund för att hjälpa honom med sin iphone (....-.-) han har haft den i ett halvår och vet fortfarande inte hur man laddar ner en app...... men jag kom precis hem iaf, lagade lite mat och sitter nu och lyssnar på 500 days of summer soundtracket och äter middag i min ensamhet :PpP
men mamsen kommer hem från tyskland ikväll, så resten av kvällen spenderas väl med att städa huset... heh
här kommer några av de fin fina låtarna from 500 days of summer som jag lyssnar på just nu:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback