like a one-way ticket cause you can’t come back

först och främst; (i know, min blogg har typ förvandlats till en matblogg sedan jag började träna, tänka på min kost och shit) men jag måste bara berätta att jag åt typ godaste lunchen idag!
varmrökt lax, "morots-pommes", avokado, bladspenat, tomat och yoghurt-sås. herregud jag måste göra detta igen.
och morotspommesen är så otroligt lätta att göra och så SJUKT goda. skulle seriöst kunna äta dem varje dag!
det är bara ett par morötter skurna i smala stavar,
ringla lite olivolja över + salt, vitlök och pepparmix.
in i ugnen på 250 grader och ta ut dem när de börjar få fin färg.
DONE. easy breezy.
 
vid halv 6 började bodycombaten, efter det var det core och sedan blev det poweryoga! 2,5 timmar sammanlagt och jag känner mig jävligt nöjd just nu kan jag säga! haha
det var föresten första gången jag testade poweryoga idag, har provat vanlig yoga förut, men det kändes bara allmänt flummigt om jag ska vara ärlig. poweryoga är massa andning och hitta sitt inre och blablabla, men det är en massa styrka också! därför ville jag ge det en chans när jag ändå inte hade någon gitarrlektion idag :)))
det var faktiskt jobbigare än jag trodde! och när man ska hålla konstiga positioner hur länge som helst är det inte så jävla lätt att slappna av eller hitta sitt ROTLÅS (ni som testat yoga vet vad jag pratar om haha)
kan ju dock inte förneka att jag fortfarande kände mig lite flummig där inne. helt själv med 7 andra som andas högre än högt. det är väl ingenting jag kommer göra 2 gånger i veckan liksom, men någon gång då och då skulle nog vara... givande. haha
 
aja, anyway! efter träningen åt jag middag, kollade på svenska hollywoodfruar (BÄST som vanligt) och ska nu lägga mig och sova, eller läsa. får se hur det blir :)))
här får ni en underbar låt med matchbox twenty! godnatt!
 

Kommentarer
bysomeonecalledolivia.blogg.se

Vad fin blogg du har!! :)

Svar: tack så jättemycket! detsamma!! :)
Matilda Engström



Blogg: http://bysomeonecalledolivia.blogg.se/
2012-10-24 @ 20:23:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback