i can't imagine anything better

sedan min senaste lilla update har dagen bestått av en powerwalk till maxi. köpte med mig ägg, quinoa och paprikor hem. paprikorna använde jag sedan i ännu ett recept som jag lagade till middag!
det blev veggie-fyllda paprikor, jättegott faktiskt! jag hittade receptet i en hälsotidning jag läste här om dagen, minns inte vad den hette, men visste direkt att jag ville testa det! lät så gott och nyttigt hihi
 
paprikorna är fyllda med en blandning av lök, vitlök, passerade tomater, majs, champinjoner, smält fetaost och kryddor. sedan är det lite, lite smält ost på, mmmmm
är det någon som vill veta receptet kan ni ju kommentera, tvekar på att någon är intresserad dock haha
det kanske inte ser så gott ut men det blev det! i promise :))
direkt efter maten gick jag iväg och tränade på gymmet, 45 min spinning med john idag, alltid lika jobbigt men känner mig jävligt stolt idag igen! när jag kom hem blev det 15 min styrka med min älskade pilatesboll och matta. om jag inkluderar lilla powerwalken tidigare idag blir det även 20 min träning! känns mycket bra hihi
 
nu ska jag lägga mig och sova! early day tomorrow :( night night

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback