friday + saturday

jag började min fredag med att gå en liten powerwalk med alex och sedan laga pannkakor till frukost! jag har varit sugen på det hela veckan, men med både bl.a. vetemjöl och socker är amerikanska pannkakor inte det allra nyttigaste man kan äta.. så därför bytte jag ut en del av ingredienserna till nyttiga alternativ! t.ex. stevia istället för strösocker osv.
pannkakorna blev så SJUKT goda och ännu godare när man kunde äta dem med ett gott samvete! haha
ovanpå pannkakorna hade jag hallon, blåbär, kiwi och lite ekologisk honung, gott och nyttigt det med!
jag lägger upp receptet senare ikväll!! mmmmmmhm
 
från kl 13-19 var det jobb på ica som gällde. när jag slutade möttes jag av mina fina klasskompisar och gick hem till alexandra. vi lagade tacos, tittade på tv och pratade i timmar. myyycket bra kväll

igår jobbade jag igen. från 10-14 på ica och 14-17.20 på konserthuset. kom hem vid kvart över 7 eller vad klockan var, dumma busstider mellan kumla och örebro -.- jag och alex gick hem till mig, lagade lax och rotfrukter i ugnen och sen kom jonnaaa :) resten av kvällen spenderades hos alexandra där vi slöade och tittade på heartbreak kid
trots massa jobb har det har varit en väldigt bra helg hittills! tur att man har så fina vänner

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback