early birthday celebration

då det är min födelsedag imorgon (eller ah, officiellt idag eftersom klockan är efter midnatt), firade vi mig denna dag.
på eftermiddagen var vi hos min pappa där hans sida av släkten kom, och på kvällen var vi hos min mamma då hennes sida kom. jag fick lite trevliga presenter och har ätit god mat hela dagen, inte dåligt alls!
  • 50 shades of grey (finallyyyyy)
  • vegetarisk kokbok (nej, jag har inte blivit vegetarian, har bara pratat massa med mamma om att vi borde äta mer vegetariskt då det är bra för både hälsan och miljön, därav denna present från min mor haha)
  • två reseböcker om new yooooork!
  • en parfym
  • presentkort på marieberg
  • ett bananfodral (det är typ ett internskämt mellan mig och mamma, men jag behöver faktiskt ett om jag ska vara ärlig haha)
  • ett gulligt iphone-fodral
  • ett par mysiga tofflor (ej på bild)
  • pengar
i år blev det mest lite småsaker men jag är nöjd!
17 är ändå ingen ålder känns det som, bara ett mellanting där ingenting händer haha
aja, klockan 09.57 är jag officiellt 17 år gammal och jag har ingen aning om hur jag ska spendera min födelsedag. kommer nog lata mig hemma i guess! kanske läsa en av mina 4 nya böcker lol
men nu ska jag sova! efter min galna städning igår natt behöver jag lite sömn, godnatt!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback