you better want it more than anything

det blev en väldigt stressig eftermiddag på jobbet idag, j-ä-k-l-a-r vad folk det är på ica nu mot jul alltså..
men stress innebär att tiden rusade förbi och helt plötsligt var arbetsdagen över.
precis när jag slutade åkte jag och mamma och köpte kina-mat! inte direkt onyttig mat, inte världens nyttigaste heller, men detta tycker jag faktiskt att jag var värd efter en dag som denna! mmmmmums
 
efter middagen packade vi ihop lite julsaker och åkte iväg med dem till lägenheten. man måste ju börja någonstans!
men det är så himla komplicerat att flytta säger jag bara..hade aldrig tänkt på det förut men det är ju hela ens liv som ska packas ner i lådor, en jävla massa abonnemang som ska sägas upp, adressändring överallt... blahblah herregud
 
vi kom hem från lägenheten vid 23 mycket mer har jag faktiskt inte hunnit med idag..
men nu ska jag sova för imorgon ska jag upp idigt toch träna :))) godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback