wednesday

ondag; veckans längsta skoldag.
jag gick upp vid halv 7 och fixade mig och åt en av mina nya favoritfrukostar! yoghurt-parfait med blandade skogsbär, egengjord müsli och honung, SÅ gott! och ja, ag lägger upp typ likadana matbilder hela tiden, men när jag hittar någonting jag verkligen gillar att äta så brukar ofta bli det som gäller! haha
skoldagen började iallafall klockan 8.20 och slutade 17.05, skapligt lång dag eller..?
när jag kom hem lagade jag mat till mig och mor, det blev kycklingwok med quinoa + sallad på sidan, seriously, hur duktig är jag inte??? så då var det väl dags för ännu en lockande (.....) matbild! lol
efter middagen var det dags att städa huset, igen. imorgon har vi visning, igen.
när vi var klara med städningen fick jag med mig mamma ut på en timmes powerwalk också! det var nog ganska bra att jag tog lite vila från gymmet idag, jag har sådan SJUK träningsvärk i bröst och armar sedan igår morse! haha
men nu ska jag lägga mig, goodnight! :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback