twinight!!

kom hem vid 3 igår och kunde inte somna förrän klockan 4, var så uppspelt och visste typ inte vart jag skulle ta vägen
breaking dawn var allt jag trodde att den skulle vara, PERFEKT.
fan alltså, jag har aldrig någonsin gråtit så mycket på en bio
jag kan dock fortfarande inte greppa att det är slut, men just nu kan jag inte tänka på annat än att filmen var så otroligt jävla bra. världens bästa böcker, världens bästa filmer, jag är så himla glad
här kommer iaf lite bilder från bästa kvällen!
denna kväll iaf har bestått av livestreamen från breaking dawn-premiären i london, och det blev ett par minuter av fotbollsmatchen där på slutet också, DAMN säger jag bara, vilka jävla mål! sickkkk
men nu ska jag lägga mig och sova, måste vända tillbaka på dygnet! godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback