just for tonight, let's get lost

TONIGHT'S THE NIGHT. jag är så nervös att jag dör, har inte kunnat fokusera på någonting annat på hela dagen
om en timme åker vi hemifrån och vid 9 börjar midnattsvisningen, jag är inte redo för detta
jag var uppe hela natten till klockan 5 och kollade på breaking dawn livestreamen inatt med josefin och jennifer över facebook, så jag har sovit typ 4 timmar inatt, men sååå värt det!!
när jag vaknade gjorde jag ett litet expriment till frukost och OH MY GOD vad gott det blev.
det är typ som en frukost-parfait med blandade skogsbär i botten, naturell yoghurt, hemmagjord müsli av mandlar, linfrön, russin, havregryn, pumpakärnor, kanel och kardemumma, naturell yoghurt igen och blandade skogsbär igen med lite kokos och honung på toppen! m-u-m-s.
aja, nu ska jag fixa mig inför bion och bli ännu lite mer taggad/nervös/ledsen/jag vet inte vad!
jag kommer gråta sönder under denna film, fyfan
var beredda på ett dampigt inlägg när jag kommer hem inatt! jhbgkjsdsdngfjbgh hej så länge
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback