it's time

dagen jag har väntat på i 4 års tid är imorgon.
IMORGON.
kan inte fatta det själv och jag är inte alls redo känns det som, har varit helt knäpp i huvudet hela dagen.
jag har kollat på typ en miljon intervjuer, läst lite i sista boken, flippat sönder för att jag är så jävla taggad och glad för att jag äntligen kommer få se slutet, men samtidigt är jag så jävla ledsen för att det snart är just det; slut.
såg första filmen när jag precis fyllt 13 och blev kär direkt, gick hem, läste böckerna och blev fullkomligt fast.
can't say it enough, det är helt sjukt hur mycket man kan älska ett par böcker och filmer.
inatt blir det livestreamen av galapremiären i LA som gäller, den börjar kl halv 2 men det skiter jag i, detta är sista gången och jag KAN inte missa det, bye for now

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback