i'll put one foot in front of the other one

som jag skrev i förra inlägget, allis gjorde pannkakor åt mig tidigare idag, m-u-m-s
hello, jag har blivit galen i pannkakor på sistone, men det är så gott! och när man testar sig fram till bra, nyttiga recept är det väl bara att köra på, eller? tur att man har en bästa vän som också blivit besatt av pannkakor haha
nyttigheter åt sidan, idag är det fredag och efter en vecka av ingenting annat än bra mat, får jag lov att äta lite onyttigt! det blev choklad som vanligt.. sedan jag börjat tänka mer på vad jag äter, brukar jag bara äta vad jag VERKLIGEN är sugen på, och det är alltid choklad som gäller haha, kan. inte. få. nog.
 
denna dag har iallafall känts väldigt lång, vilket jag är glad för! jag har bara varit med alex under hela eftermiddagen/kvällen, men det har varit så skönt att bara vara hemma hos henne, kolla på american horror story och ta det lugnt. har inte haft en speciellt stressig vecka, men det känns ändå som att jag behövde detta
 
nu är klockan bara strax efter 12 men jag måste redan lägga mig, imorgon blir det jobb på morgonen/förmiddagen och på kvällen blir det mys med mina bästa tjejerrrr :)))) godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback