i feel like running through the walls

dagen började med new girl och nya standardfrukosten; nyttiga pannkakor och en smoothie
vid 1 åkte jag iväg och jobbade ett par timmar, mår fortfarande inte 100% bra än, men måste ju håva in lite stålar
ska jobba imorgon också, och på fredag. och på lördag. herregud
när jag kom hem från jobbet vid halv 8 beställde jag och mamma kinamat! Y-U-M. eftersom vi har visning på huset imorgon ville vi inte laga massa mat och behöva städa köket igen.... heh lata människor men whatever
 
resten av kvällen har jag försökt förbereda mig inför festen imorgon. men eftersom jag slutar jobba klockan 7 och ska iväg bara någon timme senare kommer jag säkert fucka upp allt mitt smink och se ut som ett psykfall
fast det är ju halloween, people might think i wanted it that way!! score.
 
aja, nu ska jag lägga mig och läsa, i am obsesssssssed with my book! och btw - happy halloween everyone!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback