happy friday

trots att jag börjar kl 12 idag, gick jag upp vid 6. WORK OUT TIME! jag åt en liten frukost innan jag åkte och vid 7 var jag på gymmet :)) där borta träffade jag "andra" alexandra och det blev 12 minuter gång på löpbandet, 10 min springa (på högre hastighet än jag någonsin haft wiho) och efter det blev det armar, mage och rygg i gymmet.
1,5 timmar sammanlagt; f-a-n vad skönt det känns nu!
när jag kom hem åt jag min "riktiga" frukost/återhämtning, och idag bestämde jag mig för att testa någonting jag aldrig testat förut, havregrynsgröt! det kanske låter som det mest basic för alla andra, men jag har aldrig varit speciellt förtjust i gröt över huvud taget, så idag blev första gången! det är jättenyttigt med havregryn och jag vill försöka testa så mycket nyttigheter som möjligt, och det var faktiskt riktigt gott! blev sjuuuukt mätt, orkade inte ens äta upp allt, det är ovanligt om man heter matilda lol
 
vid 12 började jag skolan, slutade vid 2 och nu sitter jag hemma hos alexandra och tittar på medans hon lagar pannkakor till mig mohaha :)))) ha en bra fredag everyone!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback