halloween party party party

igår jobbade jag från 12-19 och direkt efter var det bara att skynda hem och stressa som tusan med halloweensmink and all that. sminket blev aningen fuckat och kunde blivit så mycket bättre med lite mer tid, men det fick bli som det blev helt enkelt haha
och vad blev jag i år -  på mitt allra första halloweenfirande någonsin..?
en vampyr. vad annars? lol
är väl ingen twilight/vampire diaries/true blood fangirl for nothing
och trots att jag vaknade upp täckt i låtsasblod, med en svagt vrickad häl och ett halvstukat finger, blev kvällen ganska lyckad ändå!
 
idag har jag jobbat också, från 12-19. kändes rätt tungt att behöva gå till jobbet när man varit ute kvällen innan, men cash is king. framtida new york-shoppingen betalar inte sig själv!!
direkt efter jobbet åkte jag hem till alexandra och åt middag, tittade på x-factor och hade det trevligt resten av kvällen
 
btw, twilight promon har officiellt börjat, så nu har jag kollat på breaking dawn-intervjuer i flera timmar när jag egentligen borde ha sovit för länge sedan..... men jag kan inte stå emot! måste se allt.
och NU ÄR DET BARA 11 DAGAR KVAAAAR! helt sjukt
aja, ska sova nu! hoppas jag vaknar i tid imorgon, ska jobba från 10-14, woop. godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback