days like these

har precis kommit hem från jobbet, idag var det johan glans på konserthuset! det var två föreställningar efter varandra så vi jobbade i 6,5 h, men hade ju även turen att få se allting gratis från backstage. FÖR rolig människa haha
och lite coolt när man står ett par meter ifrån honom i fikarummet och han hälsar på en, woo coolish
 
anyway, igår var en jävligt bra dag. från halv 9 till 2 jobbade jag på ica och senare på kvällen blev det mys med alex och jonna! vi har inte haft tid att verkligen SES på hur länge som helst, så det var underbart att bara vara med mina allrs bästa hela kvällen/natten. vi lagade kycklingtacos, påbörjade ett high school musical-maraton (det blev bara första filmen dock lol), bakade kladdkaka, tittade ikapp på vampire diaries, tittade american horror story, pratade i timmar, hur mycket hann vi inte med?? bästa chillkvällen jag har haft på länge, love you guys
aja, nu är jag skapligt trött efter denna långa dag, ska gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback