i hope that you'll catch me, cause i'm already falling

vill tillbaka, saknar detta redan

har inte bloggat ordentligt på typ två veckor, så nu får jag nog sätta igång igen.. heh

under dessa två veckor har jag hunnit med en hel del, men mest tid har spenderats på min kära praktikplats! på riktigt, jag tycker verkligen om att vara där, haha! har lärt mig kassan nu iaf, och håller på att lära mig om posten och hur man lämnar ut paket och shit, sjukt roligt faktiskt! hoppas bara på sommarjobb nudååå

lägger in denna sötnos enbart för att jag kan. sitter bara här och dör lite av gullighet

aja, idag har jag iaf jobbat/praktiserat/whatever u call it, och efter det hämtade jag ut ett paket åt malin från nelly.. hon och sina jeffrey campbell-skor, fuck off hoe jag vill också.
men hon beställde ett par klänningar också och den ena passade inte på henne, men passade då på mig, woop woop i've got a brand new dresssss
lägger kanske in en bild på klänningen när jag orkar ;) haha

när jag kom hem kollade jag på bästaste once upon a time och sedan åkte jag iväg och tränade. en timme gym plus en och en halv timme tävlingsträning, känns som att jag varit lite aktiv idag iaf! :3

okej, one last thing innan jag går och lägger mig;

wooooooooooooooooooooooooooop


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback