it's just a drop in the ocean

idag har jag städat källaren hela dagen. rolighet i överflöööd skulle man kunna säga

jag har även fått reda på sjukligt fucking bra nyheter!!
RON POPE som jag har skrivit en hel del om här på bloggen, ska spela i london den exakta veckan jag är där! kjhgfhj #dead jag ska dit jag ska dit jag ska dit

här kommer en av hans bästa låtar, bara för att fira litegrann hih


aja, iaf: när jag var klar med slavgörandet i källaren kom alex hit och vi tittade klart på de sista avsnitten av american horror story! för er som inte vet vad det är; NI HAR VERKLIGEN MISSAT NÅGOT. det är så himla braaaa och så sjukt läskigt :O love love love it

jag har även gått och kärat ned mig i evan peters som spelar tate i AHS.
tate är värsta psykopaten som är helt fucked up, men ändå har jag världens crush på honom och typ svimmar när han bara rör sig. vad säger det om mig egentligen? :S
men JÄVLAR vad snygg han är alltså



imorgon träffar jag mina finaste från örebro, har saknat dem som fan under lovet!
goodnight :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback