23:48

hello there, det är sent och jag får skriva om dagen lite kortfattat! heeeh

vaknade vid 10, jag drömde om PLL inatt, så jag hoppade ur sängen för en gångs skull, för att fortsätta titta på the real deal liksom :3
och jag behöver inte ens säga hur avnittet var, jag tror ni fattar ändå. men bara för att jag kan tänker jag nu lägga upp lite fina gifs, och detta blir nog major spoiler alert för er som inte sett avsnitt 17 än, men wtffff orka, detta är för fint för att inte titta på huhu

efter jag tittat på PLL åt jag frukost läääänge och väl, vilket jag aldrig hinner annars!
jag är mer en "äta över diskbänken/springa med mackan i handen på väg till tåget"-person, men idag hade jag tiiiiid, yeahhh
efter frukosten fixade jag mig iordning och vid kvart i 2 var jag på plats i skolan!
vårat schema är nu en aning fucked up, så vi börjar nu kvart i 2 på både måndagar och tisdagar ett par månader framöver! me gustaaa

i skolan började vi med pedagogik, kan bli kul som fan, kan suga banan, det återstår att se

efter skolan åkte jag iväg och dansade och sedan spelade jag gitarr med lejla pejla,
resten av kvällen har spenderats framför tumblr/suttit och stirrat på rubriken i mitt samhällskunskaps-arbete.. det går bra nu alltså, fast neh

okej, detta inlägg blev inte så kortfattat och jag är lite stressad atm, så jag vet inte ens vad jag skriver och allt är rörigt som fan, men det får ni leva med, haha
nu ska jag sova, early day tomorrow! goodnight :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback