i would give all this and heaven too

har varit en sjukt lugn helg, ganska skönt efter en vecka full av plugg!

idag har jag varit med alex och jonna :)
jonnie fick lite förhinder igår, så myskvällen blev lite halvt inställd! hah
istället satt jag och alexandra och rensade mina vänner på facebook fram tills typ 1 på natten.. tog bort 213 vänner sammanlagt :O ibland undrar jag hur fan man tänker när man accepterar folk på fb?? typ: "ah men vi har ju 92 gemensamma vänner, denna person borde jag ju känna".. fast icke. jag kände inte iallafall 100 pers av mina "vänner", och de resterande 113 var massa nördiga wannabes födda 1997, typ :S haha skönt att ha det gjort!

men iaf, efter jag varit med mina bästa idag åkte jag och alex iväg och tränade modern, så grymt roligt är det! vi ska träna efter skolan imorgon också, men då blir det disco fys+gym!

OMG, BY THE FUCKING WAY!!
i torsdags köpte jag min peace & love biljett!!! lkjuytrduyt jag är så sjukligt jävla taggad


jhjgfddfgvhjk sommaren 2012 ska bli den bästa någonsin

men nu ska jag sova, är faktiskt trött för en gångs skull! hah
godnatt :*

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback