OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

kljhuytretgfoiuytrtfgykjhgffgthjk MITT LIV, SERIÖST
vaknade av typ 5 sms från min fina vän josefin, och seriöst, dagen kunde inte ha startat bättre än såhär! jag kommer gå runt och le i typ en månad framöver

FLORENCE + THE MACHINE KOMMER TILL WAY OUT WEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

denna människa betyder så jävla mycket för mig, helt sjukt att hon kommer hit i sommar
så nu blir det alltså bestämt ännu en festival för mig i sommar, kan verkligen inte missa både florence och bon iver, det finns inte ens i mitt huvud just nu

och nu tänker jag bomba med massa musik, bara för att jag kan :3
+ en del av dessa låtar har jag redan lagt upp här, men whateverrrrr








FYI, namnet på min blogg kommer från denna låt! :) 




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback