you were only waiting for this moment to be free

satt och tittade igenom gamla dansbilder förut, kunde bara inte
låta bli att
lägga in den extra fina bilden till höger

hejjjj där
började dagen med att bokstavligt talat rulla ur sängen pga min träningsvärk... FML
efter jag fixat ordning mig tittade jag på senaste PLL-avsnittet som kom ut inatt, som vanligt säger jag akhgtfrghbjnk. alldeles för bra serie, får aldrig någonsin ta slut!

 

efter skolan gick jag och alex till konserthuset, åt lite och åkte vidare till dansstudion vid 4 :)

efter dansen gick jag direkt på gitarr med lejla! började med en ny låt idag, blev lagom glad kan man säga! väldigt gammal, men så sjukt fin låt, älskar den


the beatles - blackbird



men nu ska jag sova! goodnight people

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback