stuck between the burning shade and the fading light


skolan har dragit igång på allvar igen och jag har redan 3 stora uppsatser att skriva -.-
men både naturkunskapen och historiakursen slut nästa fredag, thank god!

på dagens superlånga håltimme gick jag, alex, cassie, clara, fanny och sjukt saknade elsa till pizzaplaneten och åt lunch :) mycket gotttt
btw, nu ser jag ut som en jävla likblek invalid tack vare cazandra och elsa som blivit svarta under sina utomlandsresor.. kan inte ens stå bredvid dem utan att skämmas, FML


clara står bakom kameran och fanny ser lite ut som ett spöke på bilden, spookyyy
btw, tack för bilden cassieeee :*

nu ska jag fortsätta kolla på OC och sedan ska jag plugga, yey


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback