best of 2011

detta året har verkligen varit det bästa i mitt liv, det har hänt så sjukt mycket under så kort tid! här kommer lite bilder från året som gått, get ready for a masterpost! :)

åkte till teneriffa med pappa och världens bästa syster


har tävlat massa och gått upp i starklass i både singlen och paren


spexfoto med klassen i 9an! avatars FTW

åkte till stockholm med klassen!

avslutningsmiddag/bal i 9an


spelade in sikrit (avslutnings-show typ)
sista bilden=big brother, remember? ;) hahah


kämpade till mig mina förbannade slutbetyg!



slutade 9an



var på rhodos med alexandra, malin och mamma














var på PIP med mina allra bästa vänner! det var verkligen en av de bästa, mest otroliga saker jag gjort i mitt liv hittills och jag fick se mitt absoluta favoritband PARAMOREEE


var på gröna lund med alex och jonna




partyyyy



började gymnasiet i örebro och träffade massa nya fina vänner




jag fyllde 16! sweet sixteen wooho




gick på twilight fan eventet i stockholm med jonna, josefin och jennifer! det var också en av de bästa dagarna någonsin, träffade både ashley greene och ROBERT FUCKING PATTINSON



gick på midnattsvisningen av breaking dawn!


och nu har det varit jul+nyår som flygit förbi fort som tusan!
detta året har varit grymt, men nästa år kommer blir så himla mycket bättre!!
2012, let's go

Kommentarer
Josefin

Åh bra år. Vi måste se mer matilda :( <3

kramis



Blogg: http://polaroidregn.blogg.se/
2012-01-03 @ 21:25:10
matildaaa

jaaaa det var deeet! :D

ja verkligen, MYCKET MER. saknar dig sötnos! :* pussss <3



Blogg: http://alwaysinthistwilight.blogg.se/
2012-01-03 @ 22:01:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback