i love playing with fire, and i don't think i'll ever learn

har varit på marieberg med malin idag, köpte hårprodukter för nästan 400 kr.. fan alltså, det gör så jävla ont i min plånbok just nu lkjhgfghjk. men anyway, jag köpte ett jättebra torrschampoo (om jag ska lita på tjejerna från bellbox..) och två superduperbra hårsprayer heheee

jag drog även med malin till bokrean, gick runt där i min lilla drömvärld på bokia och ville inte gå därifrån.. haha fick iaf med mig en bok som hette de utvalda, verkade sjukt bra! :3 ni kan läsa om den här! hihi

sedan jag kom hem har jag försökt titta ikapp på big brother, föööööör roligt
är bara på tredje avsnittet just nu, men hinner nog ikapp hela vägen ikväll hihioh

fast nu avbröt mamma mig med melodifestivalen och det enda jag ser är en självlysande danny saucedo som gick vidare till final, trots att jag trodde han skulle ut med rymdfärjan, men okejjjj.. iaf, ska väl fortsätta kolla på bb nu, verkar som att mello var slut nu! huhu woop woop
hej svejs


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback