just like i'd never gone, i knew the song

bild från igår; bästa luluu och jag, hih :*

dagen har bestått av galet pluggande och mycket skratt! hahah tröttheten övergick i flummig-het idag, tack och lov, vet allvarligt inte hur jag hade klarat denna dag annars.. åkte hemifrån halv 8 imorse och kom hem vid 6 på kvällen.. som sagt, P-L-U-G-G all the way

sedan jag kom hem har jag pluggat ännu mer och börjat packa lite till londooooon!
är så sjukt taggaddddd, vill bara dit NU och shoppa och uppleva massa saker :3 hiihih

aja, imorgon är det allra sista dagen innan lovet, fast jag får nog inte direkt någon tid att njuta dock, två prov väntar som sagt..
men aja, det ska nog gå bra.. i hope.
godnatt!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback