londooooon!

igår kom jag hem från en av de bästa resorna jag någonsin gjort!
jag är verkligen kär i denna stad, så himla underbar
men nu kommer lite bilder, de förklarar nog bättre :)

 

och nu kommer lite shoppingbilder för er som är intresserade... haha

okej, mina inköp på ett ungefär;
  • 5 bhar + 8 par spetstrosor
  • en jävla massa bodyshopgrejer (så sjukt billigt där borta)
  • en kofta/kavaj, ett vanligt linne, en blus och en ramones-tröja
  • 2 par solglasögon
  • 4 par skor
  • 2 ringar
  • ett stort halsband och örhängen
  • massa hårgrejer, typ tofsar/hårspännen/"hårbulle-donut"/klämmor
  • asmysiga tofflor
  • massa armband
  • lite dans-grejer

ah, det var typ det! haha

men iaf, denna resa har varit så sjukt rolig och jag vill tillbaka nu nu nuuuu

btw, om det mot förmodan skiter sig med min livsplan att bo i new york, kommer london garanterat stå högst på listan :3 haha


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback