2012

nu är det officiellt den sista dagen av 2012 och jag tänkte göra en liten samanfattning av året som gått!
 
åkte till london med min syster och mamma, en av de bästa resorna i mitt liv
såg och träffade ron pope och zach berkman live i oslo

dansade mina allra sista danstävlingar
och började gymma + tänka på min kost
(och gick ner 6 kg på 4 månader!!)
och har varit massa med underbara vänner
åkte på peace & love, bland det bästa jag gjort
åkte på way out west med malin och fick sebon iver, florence + the machine,
ben howard och the black keys. obeskrivligt.
hade massa andra roliga kvällar
2012 har utan tvekan varit det bästa året i mitt liv hittills och jag har upplevt så sjukt mycket!
 
men 2013 ska bli ÄNNU bättre! det som väntar är en new york-resa, sista sommarlovet i livet, 18-årsdag, förhoppningsvis körkort och så mycket mer! CAN. NOT. WAIT.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback