i been looking for a light left in your eye

happy happy happy easteeeer!
dagen har spenderats i örebro tillsammans med släkten :) har nu fått reda på att en av mina kusiner är gravid och väntar en minimänniska i oktober! mina barns blivande syssling alltså, haha awww

i fredags var jag utomhus för första gången på 5 dagar, kändes braaaaa
jag följde med mamma, malin och patric på bio :)))
vi såg en gång i phuket, fööööör skön film alltså, hahaha

igår kväll kom jonna hit och vi hade ett litet OTH-maraton! vi började om från säsong 1 och jag fick världens nostalgikänsla :') haha kunde alla avsnitt utantill fortfarande, helt sjukt
så nu ska jag börja titta om hela serien ända fram tills säsong 9, tralalala nolifer

här kommer en fin fin fin låt som var med i grey's för några veckor sedan, love it


och nu var det slut på inlägget, so long

Kommentarer
Josefin

Åh jättefin låt<3



2012-04-09 @ 01:31:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback