my last few days

min fredag spenderades med roliga människor och en ganska spårad (.......) fest

haha här kommer lite random bilder från kvällen

svar ja; jag verkar vara med på varenda bild på hela min mobil.. egotrippad eller? fan

 

aja, igår plockade jag ved hela JÄVLA dagen med min mamma, så äckligt jävla tråkigt

det enda positiva med dagen var då jag fick stirra massa jättespindlar i ögonen och brutalt mörda dem med olika föremål. call me a warrior

 

anyway, på kvällen kom jonna och alex hit och grillade, mys pyyys

vi kollade på vd från förra veckan också.. jag säger bara;

SERI.

FUCKING.

ÖST.

jesus christ. aksdjkfhfdk delena känns så jävla rätt och jag vill bara skrika och aefgkjr typ

 

igår natt låg jag föresten uppe till 5 och tittade på OTH, kan helt ärligt säga att det är en av världens bästa serier, jag är kär i oth, om jag fick skulle jag gifta mig med oth, men det går ju inte eftersom att är det är på låtsas, men då får jag väl ha ett låtsasbröllop då, för jag har bestämt mig och jag vill spendera resten av livet med oth.

 

men nu ska jag iaf lägga mig och kolla på oth! :)))))))))))))))))) tralalala

godnatt! :*


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback