baby, i'm howlin' for you

jag mår skit jag mår skit jag mår skit
jag är fan ALDRIG sjuk, det var i juli förra året efter PIP som jag verkligen var sjuk, och idag, första daget på lovet är det dags igen...

vaknade med ont i halsen men ignorerade det när fröken ek bad mig följa med in till stan.
det blev bara värre och värre under dagen och nu mår jag som sagt.. skit
åhh får bara hoppas att det inte blir värre nu, jag har ju lov för fan

så nu sitter jag här och knarkar c-vitaminer, enligt mamma ska jag må bättre av det..?
det enda positiva med denna situation är mina vitaminer smakar citron, hallelujah

här kommer en låt som gör mig på lite bättre humör, så bra så bra så bra



men nu börjar bb!! adióssss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback