sweeeeeeet 16!

igår fyllde jag 16 och hade fullt upp hela dagen!
på håltimmen åkte jag, lovisa, clara, nina, alex, elsa, cazandra och fanny hem till clara och bakade kladdkaka :) bästa frukosten på länge, tack tjejer! ;) haha
slutade även skolan två timmar tidigare än vanligt, så skönt

på kvällen blev det först tacos med alexandra, jonna, lejla och alexandra :) tack för de fina presenterna lejla och alexandra, prinsesskronan var mycket uppskattad!! haha <3 vad jag fick från alexandra och jonna vet jag inte än, det är en överraskning! hmmm..

lite senare kom det massa trevligt folk, bland annat mina kära klasskompisar från örebro och några från min gamla skola! :)
sjuuuuuukt rolig kväll!!

bilderna kommer från claras blogg, hoppas det är okej snygging!
(ännu fler bilder kommer snart!)

alex, jonna och jag

lovisa och nina


elsa och jag


elsa och lovisa

clara och jag

cazandra, nina, lovisa och clara

tack alla för en underbar kväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback