TWILIGHT FAN EVENT!

hbkjfalfjbh jag har inte bloggat på typ tusen år nu, vad faaaaan
men det har hänt så sjukt mycket den senaste veckan, det är gaaaaalet.
det allra största, roligaste och bästa som hänt sedan sist, neh SEDAN NÅGONSIN, var twilight-eventet i sthlm i fredags! hgjnkldsjahgvhhjkljh det bästa jag har gjort i hela mitt liv.

jag åkte med josefin, jonna och jennifer, ni är så jävla bäst!!
vi åkte tåg till stockholm klockan halv 6 på morgonen och kom fram till hovet och började köa vid 9 :) köade i 9 timmar innan själva eventet började, vilket inte var speciellt länge, men ändå.. hah
träffade lite roliga människor i kön också, alla twilight-fans är så trevliga! (A) (om man borträknar från de miljontals armbågningar man gav och tog emot inne på hovet, HAHA)

vid halv 8 kom de, ÄNTLIGEN. jag krigade för autografer och fick av både rob och ashley! jag stod typ 20 cm ifrån dem båda två! HELT FUCKING SJUKT. på riktigt. lakfjbgsvgjhdajdsks livet alltså. #BRB FANGIRLING
fick filmer på dem från nära håll också, kanske lägger upp dem här på bloggen någon dag! ;)

here are some pics:

jossi och jag på tåget

köa köa köa

josefin och jennifer

jonna och jag

josse, jennifer och jag

lite mer köa köa

och nu, PREFECTION

rob, my god

... <3

ashley greene <3

<3!

oh rob.. fucking flawless.

autografer, HAPPINESS.

för att sammanfatta twilight-eventet,
best day of my life.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback